Seross10 Dilekskmn25 dün rutin tahlilleri yaptırmaya gittiğimde söylediler bana 20.haftanda gel diye eylül ayının ikinci haftası olucak nasip olursa dedikleri hafta
Birgul Fidanaaa Forum’da aşı karşıtlığı hakkında hiçbir konuya yer vermemekteyiz. Aşı karşıtlığı hakkında görüşümüzü link üzerinden okuyabilirsiniz. . https://forum.mutlubebekleriz.com/d/425000-asi-karsitligina-karsi-sifir-tolerans
Dilekskmn25 Beyzalpay evet öyleymiş 10 yıl içinde vurulmayanların mutlaka vurulması gerekiyor diye duymuştum