Ya kızlar 15 haftalık hamileyim kasık agrılarım benim hiç geçmedi özellikle sol taraftan vuruyor doktoruma soruyorum kanama lekelenme olmadıgı sürece normal diyor ama bazen dayanamıyorum aynı durumu yasayan var mı ? 😞 bu arada progestan ilacı da kullanıyorum.