Ben de 20. Haftamdayım düzenli başından beri Saadet hanıma gittim muayeneler evet çok uzun sürmüyor ancak sorduğunuz tüm sorular yanıt buluyor güven veriyor yoğun olmasının avantajı çok tecrübeli ve sevilen bir doktor dezavantajı ise mesai saatleri dışında doğuma gelmemesi telefon numarasını vermemesi vs. Çok düşündüm değiştirmeyi bu dezavantajlar sebebiyle ama muayeneye gittiğimde verdiği güvenle onunla nihayete kadar devam etme kararı aldım