papatyasever34 https://resimyukle.io/r/CdgqsyvBx8 ikinci çizgiyi bi Tek ben görmüyorum demi 🥲 Çektiğim o kadar acıya değdi sonunda şükürler olsun 🤲
Melikemreclk papatyasever34 gebesin canım benimde boleydi ve tekrar test yaptım ertesi günü yine cizikti tam çıkmadı kan verdim kanda çıktı
papatyasever34 Beyzoss45 Çok kafaya takmamaya çalıştım Dua ettim hep hayırlısı ne ise o olsun diye iki kaybim vardi tevekkül ettim bu benim sınavım diye Rabbım nasip etsin isteyen herkese
Handan_65 papatyasever34 Hayırlı olsun kan tahlili yapın Rabbım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin cümlemize
papatyasever34 Karaaslan adet günüm yarın adet ağrısı çekiyorum 1 haftadır ama benim adetim olduktan sonra ağrı çekerim öncesinde ağrım olmazdı
gokcekocyigit07 Bende böyle öğrenmiştim, hayırlı olsun, Allah sağlıkla tamamına erdirsin hepimize 🥰🤲 hadi kan tahlili ver, bize de güzel haberler ver 🥳
Gizemin-minnakI @papatyasever34 hayırlı olsun . Var gözüküyor. İnşallah doğrudur . Kan verin bir de 🥰
Selcanhakan papatyasever34 yaa maşaallah hayırlı olsun inşaallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah 💚🤗
baby74 papatyasever34 maşallah 🧿 ❤️ Allah sağlıkla kucağına aldırsın bende görüyorum hayal değil 🤭 banada dua et olsun🙏🏻