Selam sevgili anneler. 36 haftayim ödemlerle başım dertte ellerim ve ayaklarımda. Tansiyonum şimdilik normal ama eskiye göre bi tık daha yüksek tabi. Şimdilik ortalama 13/8. 105 kilo oldum. İdrarda protein yok çok şükür. Benim gibi ödemleri olup normal doğuran var mı? Daha 36 da zaman var. Bazen artık kurtulayım diyorum. Ama sezeryan de hiç istemiyorum. Hemen ayağa kalkıp eski halime dönmek istiyorum. Bu acziyetten çok sıkıldım çünkü😐