Ilayda11 Öyle yada böyle yolun çoğu gitti azı kaldı inşallah cnm 🥰İnşallah vakitli doğsun istiyorum çünkü benim düşük kilolu bebek yani 37-38 sonrası zaten her an olabilir temkinli olmak lazım ama bir problemim var 2 kızım var ani bir sancı olsa araç var hastahaneye gidebilir miyim yalnız ve kızları nereye bırakırım eşim genelde uzakta çalışıyor İstanbul içi ama uzaklara gidiyo tek korkum 👍İns sağ salim alırız kucağımıza bu devirde kimseden fayda yok zaten Allah yardımcımız olsun 🙏