zgeDenizKaramanAtmaca canım benimde kasıkta çok ağrılarım oluyodu uzun süre ayakta durunca baya oluyodu. Dün ultrasona girdim doktor kasılmaların war uzun süre ayakta durmamaya çalışmdedi bide yavaş yürü dedi canım iğne yaptılar bide magnezyum ilacı werdi 🤷🏼♀️🤷🏼♀️