Kızlar 39 haftalığm doğuma 7 gün var ama doktorum ısrarcı bi şekilde ( güya sınırda çıkan gebelik şekerinden ki kontrol altına alınmıştı bebeğim daha 2900 kilolarda ) beklenmedik kayıplar olabilceğini gününü beklemeden almamız gerektiğini söylüyor. Bunun içinde ya suni sancı ya sezeryan. Normali illa denemek istiyosan suniyle deneriz ama sezeryanı öneririm diyor. İkiisni de çekmek istemiyorum diye bişy yok diyor ve yarın kontrolüm var artık doğum planlaması yapalim dedi. Bu arada bebeğin auyu kalp atışı kan akımı herşeyi çok iyi ve kafası aşağıda. Normal günüm 24 ağuatosta doluyor ama beklemiyor kesin gün vericek yarın bana ama istemiyorm ne yapıcam. Suniyi istemeli miyim yoksa sezeryanı kabul etmeli miyim ? Ya da itiraz edip illa riske karşı ya da öyle söylemesine karşı gününü bekliycem mi demeliyim ?