Fatmakonak Günaydın hanımlar covid pozitif cıktı ve 38. Haftadayım doğum olursa 10 gün içerisinde nasıl bir süreç izleniyor yaşayanlar bilgi verebilir mi? (Eğitim araştırma hastanesine gidiyorum)
Smyrnagozde Fatmakonak çok geçmiş olsun. Bende 2 gündür kendimden şüpheleniyorum ve yarın 37. Haftamda olacağım. Bende burada bekleyip gelecek önerileri okuyayım 🌸
Smyrnagozde Birde ben özele gidiyorum. Covidlileri doğumda özeller kabul ediyor mu ? Devlete mi gidiliyor acaba ?