Bir yandan emzik emmesini şiddetle istiyorum, diğer yandan yanlış emzik seçimi yüzünden meme reddi yaşamaktan çok korkuyorum. En en öbür yandan da yavrumun ağzında kalıcı hasar bırakmak istemiyorum. Naaapicim ben yaaa… geçmişte açılan forumlara baktım da herkes avent avent diyip duruyor. Ben marka istemiyorum sadece uç önerin ucu nasıl olmalı hangisi sağlıklı ve anne memesine en yakın olan ? Yenidoğan bir bebek için yani… ayrıca bebegim biraz Minik doğacakmıs onu da hesaba katarak şaaparsanız çooook sevinirim. Aylardır emzik araştırıyorum ama ucu top mu simetrik mi yoksa damaklı mı alacağımı bir türlü anlamıyorum. Netten araştırıyorum bi sayfada damaklı diyo öbürüne yassı diyo öbürüne top uçlu diyo herkes bişey söylüyo kafam karıştı iyicene heeee. Bu acemi anneye yok muuu bir tavsiyeeeeee aaa dostlaaaar sadaka niyetine 🤣