Kaderberatmelek ayy canım bende 36+6 yım eşimin dün pozitif çıktı. Delta veryantı, bana da 14 gün karantina verdilee. Ama ilk belirtiler bende oldu. Aşırı eklem ağrısı halsizlik baş dönmesi vs sonra eşimde çıktı ama ben aylardıe evden çıkmıyorum sanırım belirtiler ilk bende gösterdi. Doğum nasıl olacak acil bir şey olsa ne olacak. Özel hastane bebi alır mı bilmiyorum.