Uyumayan anneler belimden karnıma doğru giren adet sancısı gibi ağrı oluyor şimdi uykumdan uyandırdı…şöyle diyeyim oluyor 10 dk sürüyor mesela sonra ağrı gidiyor…uyurken 3-4 defa oldu böyle…şimdi mesela sadece bel ağrım var karnıma girmiyor ama girer gibi de oluyor….ama bi bakıyorum yok oluyor…doğum sancısı mı bu??
sabah doktor alttan kontrol etti 2 cm di açıklık…
belime girip gidiyor valla anlamadım ben ….