Arkadaşlar merhaba öncelikle 34+2 haftalık kız bebişe hamileyim 1 aydır şiddetli mide yanması çekiyorum su içsem bile midem yanıyor, benim gibi olupda çare bulan var mı. İlaç olarak RENNİ kullanıyorum soda içiyorum ılık süt içiyorum çare olmuyor başka önerisi olan varsa yazabilir mi ?