EceZ Merhaba , benim ağrı kesicilere alerjim var parol bile heryerimi şişiriyor. 1.5 ay sonra sezeryan olacağım çok korkmaya başladım. Doktorumla paylaştımda tekrar bu durumunu hatırlat dedi . Var mı ilaç alerjisi olanlar 😟
Gkc92 EceZ alerji testi yaptınız mı hiç? Bi immünolojiye göründünüz mü? Hangi içeriklere alerjiniz olduğunu söylerlerdi en azından. Ama hamileyken gidilir mi bilmiyorum
[silindi] Sezen07 yaa doktorlar ona gore uygulama yaparlar insallah cunku zor bi durum agri kesici yapiyolar devamli nasil olur bilemedim simdiden gecmis olsun cnm
EceZ Gkc92 alerji testi yaptırmıştım hamilelik öncesi ama deri testi yaptrmştm toz vs çıkmıştı klasik. Ama 4 senedir kendimi tamip ettiğimde Ağrı kesicilere alerjim olduğunu kesin anladım. Hamilelik öncesine kadsr hergün alerji ilacı içiyordum:( çok endişeliyim napcam bilmiyorum