yuvamerve17 Ezgiyol doktor bana 5 dk ve daha kısa süre de gelen ve her defasında daha da şiddetlenen ağrılar dedi
1_minik Ezgiyol ay valla benimde belimden karnıma vuruyor sanki bir ağrı gelip gidiyor…bi bakıyorum yok gibi ama geliyor uykumdan uyandırdı…artarsa daha kötü…39 haftalığım…ilk doğum olunca bilmiyorum ben de bişey
Deryademyagiz Ezgiyol dk tuttunmu sancıların için alttan kendini kontrol et akıntın varmı diye eğer ağrın varsa ılık duş almanı öneririm belki yalancı sancın vardır. Benim doktorum 5 dk ve altına inerse kasılmaların ve geçmezse doğumun başlamıştır demişti.
Ezgiyol Deryademyagiz 5 dk 7dk bir kasılıyor ağrım var 10dk bir falan sürekli kaşık ve bel ağrısı var 2 saatir geçemedi