KezibanUan ben de şuan tam 30 haftalığım, iki gün önce muayene oldum,doğum pozisyonundaydı ve yüzünü göremedim,bir de bugün adet ağrısına benzer ağrı oluşmaya başladı fakat Bebek hareket ediyo, bilmiyorum normal sanırım, doğum yapan arkadaşlarım normal dedi