Merhaba yarın yani Çarşamba gününe yatışım yapılacak
37+2 günlüğüz
3-4 cm açıklığım var
Suyum fazla olduğu için doktorum Çarşamba günü yatırıp kontrollü şekilde doğumunu yaptircam dedi.
Sancım olmadan nasıl doğum yapicam,sancım yok
Büyük ihtimalle benim düşüncem suni sancı takacaklar
Suniden korkuyorum, onun yerine Sancımı sıklaştıracak öneriniz varmı.? 🙏🏻🌿🌼🍼