Merhaba bugün kontrolüm vardı 28+6yım. Normalde son regl başlangıç günüme göre doğumum 3 kasım. Ultrasona göre 2 kasımdı. Bugün baktım ultrasona göre 1 kasım yazıyor ultrason kağıdında. Neden 1 gün azaldı acaba 😂 bir de reglye göre mi doğum zamanı oluyo genelde ultrasona göre mi?