6107 bende 29+6 haftalik hamileyim ne olur ne olmaz elimin altında bulunsun diye bu gün sma mama aldım. Meme alır mı, sütüm olur mu olursa yeter mi bilemiyorum ilk hamileliğim birilerine sorsam ay ne gerek var mamaya biberona alıştırcaksın çok pahali zaten emzir sen gelir dicek. Kimseyle uğraşmak istemedim kendi düşüncemi yaptım. Birde trendyolda ve ebebek de kaşık biberonlar var onlardan alıcam. Hastane çantasınada koyucam, Kullanılmazsa, ihtiyaç olmazsa birine veririm..