haydibakalim ben muayeneden çıktım canım çok şükür herşey yolunda ama sancım çıkmadı pek doktor da suyu eşi kalp atışları güzel o yüzden 41 e kadar bekleyelim dedi işte kendi gelmediği sürece perşembe bir kez daha gidicem pazar bir kez daha hala gelmezse salı yatışını yapıp suni veririz dedi daha fazla bekleyemeyiz dedi 🤷🏼♀️