yuvamerve17 bende sezeryandan çok korkuyorum normal doğumda o gün çekicem kabul ama sezeryanda baya ameliyatlıyım sondası ayrı dert yürümesi ayrı dert o dikişler sızlayacak sütüm belki gelmeyecek ay böyle travma oldu bende de en önemlisi sağlıkla kucağımıza almak bebeklerimizi sağ salim kavuşalım hayırla 💐