Hamiş anneler bir sorum olucak . 21+4 deyim . İki gün onceye kadar hareketleri hissediyordum . Uyandıgımda gece yatarken falan . İki gündür hissetmiyorum . Herkes henuz erken bellı olmıucak hareketler ediyordur diyor .Bir yanım korkuyor cuma günü detaylı ultrasonumuz var cumaya kadar sabretmek hastaneye gitmek istemiyorum . ilk gebeliğim bazısına sacma gelebilir ama hissedip hissedip bir anda hissetmemek korkuttu . İcimi rahatlatıcak veya basına gelen anneler varmı 🥺🥺🥺