Nurklc38 iremk00 Valla benim doktorum öyle birşey söylemedi daha bakalım yarın gidicem dicek mi öyle birşey
mrveknblt iremk00 bu gün kontrolümüz vardı 29+5 her sey normal. Hareketsizliği 3 saatten fazla olmamalı olursa su içip tatlı atıştırıp sol tarafına yatıp hareketlerini say aksi durumda beni ara dedi
Ayseonay iremk00 ben 37. Haftadayım geçen persembe çok yavaştı tek tek not almamı istedi yarın kontrolüm var insaallah düzelmiştir
iremk00 Nurklc38 bakalım ben de bu hafta gidicem, benim bebişin bu günü diğerini tutmuyor gün içinde uyuyor uykuda uyanık nasıl sayarım bilmiyorum 😂
Nurklc38 iremk00 kaç haftalıksın benim ki de gündüz uyuyordu şimdi gündüz de hareketlerini hisseder oldum ama gece daha aktif