Alpereninannesi 40+4um ne bir acilma ne sancim yok 2 gune 1 doktora gidiyorum.ama dun aksamdan bu sabaha kdr 3 -4 saat arayla agrim oldu ozellikle gece 4 te uykumdan uyandirdi cok siddetliydi ama tekrari gelmedi.bugunde surekli kasiliyo karnim ve bel agrim var.artik dogurmak istiyorum.sizce dogum yakinmi
NekwaSultan Alpereninannesi Duzenli olmadığı için dogum diyemeyiz. Sicak suya otur olmadı dus al. Yürü durma sancin geldikce canim acilman kolay olsun