Bulutkubra_60 Sevgili anneler hepinize merhaba. Hamileliğimin başından beri Merkez Hastanesi’ne gidiyorum. Orada doğum yapan annelerimiz bizimle memnun olup olmadığını paylaşabilir mi? Şimdiden teşekkürler ❤️🙏
Zeynep9120 Bulutkubra_60 orda cihangir bey diye bi doktor var herkes kasap gözuyle bakıyor ona normal olacak dogumları bile ugrasmayıp sezaryana aldıgını cok duydum.. özel muayenesi var burhan seker diye bi doktor onu tavsiye ederim
Bulutkubra_60 2prens1prensesannesi7 çok teşekkür ederim pelin hanıma gidiyorum başından beri ama doğumları nasıl geçiyor bununla ilgili hiç bir fikrim yok
Ezgii41 Zeynep9120 ben cihangir beye 1,5 yıl önce normal doğumm yaptım hatta acıdan sancıdan beni sezeryana alın dedim ama yinede almamıştı
2prens1prensesannesi7 Hiç bir fikrim yok inanın ama arkadaşımızın dediği gibi Burhan şeker çok iyi bir doktor Gebze de kötü bir yorumunu duymadım
Zeynep9120 Ezgii41 canım benm tanıdıklarımdan kim gittiyse öyle yaptı bilmiyorum açılman falan iyiydi belkide
Ezgii41 Zeynep9120 evet belkide ondandır 8 cm açılma ile gitmiştim hastaneye çok şaşırmışlardı nasıl dayandın evde bu kadar diye 😁