Ayseyyy 31 haftalığım 3 haftadır aynıyım bu aralar hatta daha da fazla hastahanede normal hep ama bu aralar tansiyonum düşüyor, nefes alamıyorum yani üzerimde öküz var gibi birşey yatamıyorum sığamıyorum bir yere çarşamba kontrolüm var bakalım hiç sevmedim zaten bu ayları iyice sinir stres oldum 😂😂