Kubbbraa İlk bebeğim 6aylikken filan dönmüştü bunun kafa yukarda ayaklarinida zıplar gibi rahime doğru bastırıyor çığlık attıracak cinsten bif acı varmi böyle olan ne zaman döner kafası aşağı
Happyasya Kubbbraa çok erken değil ya 6 aylıkken döneni de ilk kez duydum bu arada. Ben 37 haftalığım hiçbir sıkıntı yaşamıyorum, ve baskı vs de yok. Dönerse döner dönmezse sezeryana da hazırım yapıcak bişi yok ama dediğiniz tarih çok erken değil mi?
Zeyyyn Kubbbraa her bebek geliş pozisyonu farklı dönmeyince dönmüyor 7 ay da döndü benimki normal olarak ama kızçem oturmuyor beni kaburgama bastırıyor sanki geriliyor içerde mubarek öyle yada böyle sağlıkla doğsunlar da
Dilekcnkn Kubbbraa 31 haftalığım aynı şekilde bugün oldu ama nasıl tekme attı rahime bilmiyorum yani canım öyle acıdı ki annemler vardı yemek yiyorduk sesimde çıkmadı bazen sanki başı orada gibi hissediyorum yada rahimde yılan gibi hareket ediyor ama bugün 4-5 kez öyle tekme attı çarşamba gideceğim bakalım ne pozisyonda bizim oğlan
Kubbbraa Happyasya ilk dogumum normal bebekte erkekti bende hiç bir sorun sıkıntı bulantı bile yaşamadım. Buda bir okadar farklı geçiyor ve inanılmaz hareketli canımı yakıyor o derece sert ustelikte kız 🐣
Brtsova Happyasya bazen son haftalarda bile dönebilir bunun için egzersiz öneriyor doktorlar pozisyon değişikliği için bebekte
Zeyyyn Kbryyy Yok canım olmaz Rabbim kronolojik bir şekilde herşeyi ayarlamış mucıze bir şekilde bebek kendini doğuma hazırlıyor
Kubbbraa Dilekcnkn aynen ayaklarıyla rahime vuruyor sanki değişik bi acı ağrı giriyor ve doğumu hatırlatıyor 🙈
Kubbbraa Tuu66laaaayyy55 dönerler herhalde bi ara dönse daha rahat edicem gibi valla ayaklarıyla oyuyo alttan
Happyasya Brtsova 37 yim hala dönmedi, egzersizle yanlış bir harekette bebek plesantadan ayrılabilir, doktor kontrolünde olacak birşey
Merve5561 Kubbbraa ben de 28 haftalığım ayakları aşağıda heralde hala sanki tekmelerini vajinada hissediyorum bi de alt tarafa bıçak saplanır gibi oluyor bazen sizde de oluyor mu benim de ilk bebeğim 22.haftada dönmüştü bu hala dönmedi