39+3 ye Bal oğlumu kucağıma aldım rabbim bekleyen herkese nasip etsin sabah kontrolüm vardı doktor bebek aşağı inmiş dedi açıklığıma baktı 2-3 cm açıklık var dedi yatılım yapıldı her şey çok çabuk ilerledi ama öyle böyle değil suni ile sancılarım arttı ama 40 anca buldu açıklığım kontrol edildi bir gıdım artış yok suyumu patlattılar yine açılma yok bebeği riske atmak istemedikleri için sezeryan dedi doktor kabul ettim benim için önemli olan onu sağlıkla kucağıma sezeryan normal fark etmez sağlıkla almanızı dilerim bebeklerinizi o koku her acıyı unutturuyor onu bilin yeter birde spiral sezeryanla ağrım olmasın diye olan arkadaşlarımdan tavsiye almak isterim 🥰♥️♥️♥️Ha unutmadan sezeryan esnasında 6-7 cm bir kistimin olduğunu öğrendim onuda aldı doktorum baya büyüktü ama 🙄bebek kadardı bir taşla iki kuş vurduk 🙏🏻