kushanim cnm vala bnimde dolgulu dişim 4 aylıkken ağrıyordu gittim doktora rotgen çekmem lazım riskli donemdesin dedi doğumdan sonra gel dedi. Parol iç dedi . Ve 6 aylıkken yine ağrıdan gittim intaap olmuş antibiyotik verdi. Doğumdan sonra gel dedi. Bnde 1 tane icdim ilacı korktum ve ağrı geçti zaten içmedim ilaci bugünde çerez yerken disimdeki dolgu düştü 😁