Nur2308 Catı muanesi olmadm daha Muanede bebek baş gelişli dediler Normal dogum mu oluyor yoksa sezeryan olma ihtimali de oluyor mu bilgisi olan ?a
Zeyyyn Nur2308 ultrasonda ki pozisyon şekli baş gelişe dönmüş şartlarda uyarsa normal yapabılırsnz ama derseniz ki yok ben sezeryan yapcam siz bilirsiniz 😊
Elifim17 Nur2308 baş geliş demek bebek normal dogum pozisyonunu almıs demek. Herşey yolunda demek. Yani bebegin bas tarafı kasıklarınızda poposu yukarıda.