Ayse_bahar34 Bugün arabayla 20 dk yol gittim misafirliğe akşam da aynı şekilde eve geldim ve şimdi çok fazla karın ağrim var ne yapabilirim güzel hamiş anneler lütfen yardımcı olun
2prens1prensesannesi7 Ayse_bahar34 Üşütmüş olabilirsiniz şekerli su yada ılık süt içip dinlenin geçmiş olsun
MiniMiniKus Ayse_bahar34 Aşırı dayanılamayacak gibi ağrın varsa doktora gözük bence Onun dışında uzanıp dinlenebilirsin