bitanembugram kesinlikle öyle yaa benim gebeligimin ilk 4 ayı çok zor gecti sürekli istifra ettim elim ayağım oldu makina ev çok toz oluyor inanılmaz çekiyor ve bazen kendim supuruyorum sonra onu acıyorum denemek için yaa bir toz topluyor diyorum nerden topluyor bunları ve o supuruyor mesela sonra kendim evi dip bucak silmek istiyorum silerken en ufak bir pislik bile olmuyor çok memnunum gercekten bataryasının güçlü olması çok önemli bence sürekli şarjı tam biterek evi supururse bir süre sonra bataryası zayıflar bence 🤗🤗