Benim evimin demirbaşı diyebilirim. Her gün açıyorum mutlaka. Eğer normal süpürge gibi süpürmeseni istiyorsanız takılacağı her şeyi kaldırmanızda fayda var ki ben öyle yapıyorum en ufak bir toz bile kalmıyor. Evinizin çok eşya işe dolu olmaması gerekiyor ki rahat her alanı temizleyebilsin. Silmesinden memnun kalmadım çünkü deterjan koymak yasak saf su ile temizlik olmaz ben öyle düşünüyorum en azından. O süpürsün ben arkasından silerim önemli değil. Resmen evinizde yardımcı kadın varmış gibi rahatlık oluyor öyle tarif edeyim size. Çalışan veya ev hanımı farketmez herkesin evinde olması gereken bir ürün. Kendi mağazasından almanızı tavsiye ederim en ufak sorunda muhattap bulabilirsiniz. Biraz uzun oldu ama alın aldırın 😀