Halilin_zevcesii 39+5 haftalgm Kasiklarimda sabit bir agri var ara ara bel ve kasiklarima agri giriyor karnimin alti sanki dolu bi baski var sizce yururken zorluk cekiyorum yalanci sancimi dogum sancisimj
Ciara93 Halilin_zevcesii kız zaten sen doğur artık 😄 takip et bakalım belki doğum sancısıdır böyle biz de pek anlayamayız ki 🤷🏻♀️
Pinarbeki Halilin_zevcesii bı kaç gündür benmde bel ve kasiklarimda sabit ağrı var hastalanacakmism gbi 😟24+2 inşallah skinti yoktur 🙏
NekwaSultan Halilin_zevcesii Sancilarinin arasini takip et canim dogum sancisina benzettim ben Darisi da bana 38.2 deyim. Benimde 3 yasinda oglum var bende son günlerde daha cok düşüyorum ona..seninki kac yasinda
Lonelinesss Ciara93 ya ben şimdiden çocuğumu düşünüyorum. Hastaneye gitsem beni arıcak 😒 sağlıklı bir şekilde hemen doğurup geleydik
Ciara93 Lonelinesss evet normal olacak inşallah. Sorma ya sürekli sarılıp öpüyorum sensiz napcam ben diye 😞 daha küçük bir de hiç kıyamıyorum.
Lonelinesss Ciara93 benimkide 3 yaşında diyorum hastaneye gidip kardeşini getiricem. Sana oyuncak getircez beraber gitcez diyor. Canım sıkılıyo ya daha 3 ay var onsuz napıcam