Fehime16 benimde yaklaşık bir aydır böyle malesef,, ama bende enfeksiyon +3 yüksek baya, kan da var kaç gündür kan var idrarımda,urolojiye gittim sağ böbrekte 2cm taş varmış ondan dolayı oluyormuş. Enfeksiyon içinde ilaç tedavisi görüyorum taşa çare yok malesef.