Kizlar 13+4 haftalıkken serklaj oldum simdi çok şükür 16+2 yiZ doktorum dikişin 32 haftaya kadar devam ederse bizim icin çok iyi olur dedi(sanırım 32. Hafta 7 ay oluyor nette öyle yazıyor) ve bu yuzden eğer 32. Hafta da bebeğim alınırsa normal olarak kuvezde kalacak ve kuvezde ne kadar kalır bilmiyorum onun icin bebek Alışverişini erken yapmayı düşünüyorum sizce yapmalı mıyım 🤔