yarmagul Kızlar selam sekiz haftalık gebeyim bu sabahtan itibaren regl sancısı gibi ince ince sızı gibi bir sancı giriyor bu normalmi yoksa doktora başvurmalımıyım? ( İlk gebeliğim olduğu için süreçleri pek bilmiyorum umarım normal bişeydir)
eezgitturk yarmagul bende 8 haftaligim canim. Ben hamile oldugumu ogrenmedigim halde ful sanci cektim cok sukur leke falan yok ara ara olur yine sanci. Leke olmadigi surece sikinti yok. Sanci gelince uzan bir yere gecmesini bekle yapacak bisey yok daha cunku 😇