Arkadaşlar tüp bebek sürecinde başladığım omepa q10 ilacına hala devam edıyorum 12+3 olduk cok şükür ve doktorum devam etmede sıkıntı olmadıgını söyledı sizlerde gebeliğin başından sonuna kadar kullanacak mısınız yada kullanan var mı? Zararı olup olmadığını merak ettım baya kullandım çünkü ve kullanmaya devam edıcem