Elifemirhan Kızlar 36 haftalığım belimde ve karnımın alt tarafında özellikle çok ağrım var sizce sancı mı
DsMom Elifemirhan Düzenli olarak gelip gitmiyorsa yalancı sancı. Benim de öyle bir iki haftadır. Ama doğum sancısı değilmiş
Mmoommlife Elifemirhan merhaba bızde 36 haftalığız benım adet sancılarım oluyor belıme be kasıgıma vuruyor sanırım yalancı sancı bunlar
ekoglu34 Elifemirhan ozellikle alt karnimda fazlaca,sırtımdan da karnima yayilan ishalmisim gibi bir agri var yaklasik 10 gundur. 36+4um ben de. Asagi dogru baski hissi de oldu. Korkuyorum cogu zaman. Karnim da cok sertlesiyor.
Minel22 Kızlar aynı sikayetler bendede var 2 hafta oldu 36 haftadayım suan ama 3 gundur miğde bulantım ve ishalim var sizde var mı