Hanımlar kasık çektirip hamile kalan var mı aramızda? Benim sürekli kasıklarım ağrır ve ara lekelenme yaşıyorum düşük de yaptım doktora gidiyorum herşeyim temiz bir sorunum yok bugün kasık çektirdim çevremde yaptırıp hamile kalan çok. Rahim ağır kaldırmaktan aşağı kayıyor ve bebek tutunamiyo ben de zaten kimyasal gebelik yaşamıştım. İnşallah hamile kalırım kasıklarımdaki o sertlik geçti gerçekten 😊