İlk dogumumda çatladım hatta yırtık denebilir yanlarima ki çok fazla kilo almamistim gogus karin kasik bacak saymıyorum çatladık yeriim kalmadi sanırım su an 17 haftalik hamileyim tekrar catlamamak yada çatlayan yerler daha beter olmasin dye yag kullanıyorum umarim tekrat olmaz birazda ciltle alakali bir sey sanırım bu olay