Şu anda 8 hafta civarı gebeyim bebeğimi ilk öğrendiğim de beta HCG değerime bakıldı 1337 çıktı daha sonra hastahanede vs bakmadılar kese göründü kalp atışı dinlendi. İlk ölçülen değerden 23 gün sonra akşam acile gittim kan alındı ve beta HCG 1360 çıktı değer yükselmemiş ama bebek sağlıklı durumda yaşayan oldu mu ? (Dış veya kimyasal gebelik değil.)