Dilekcnkn Ayseminmasal Doktorum 30.haftadan sonra boyayabilirsin dedi ben şimdi 31 haftalığım ama boyamak istemiyorum az bir zaman kaldı riske atmak istemiyorum açıkçası
sibelbulut Ayseminmasal ben hiç boyatmadığım için boyatmıyorum alerjim falan vardır belki diye ama siz daha önceden boyuyosanız sorun olmaz boyatan çok var
gokcekocyigit07 3.aydan sonra eğer doktor izin verirse bitkisel boya ile boyayabilirsiniz, ben boyuyorum 🙋♀️
Strong_mother01 Bende düşünüyorum doğum yapmadan boyamayı cuma günü randevum var doktoruma soracagım Aslında zararı yok sadece koku olarak çok yoğun olacağı için ondan sıkıntı bence
gokcekocyigit07 Ayseminmasal kaç haftalıksınız ? Kimyasal boya hamilelikte yasak, doktorunuza sormadınız mı?
gokcekocyigit07 Ayseminmasal anladım aslında hiç bir doktor kimyasal boyaya onay vermiyor ama aklınızda olsun, Watsons da var oradan alıp boyayın bir dahaki sefere.
gokcekocyigit07 Ayseminmasal olmaz Allah’ın izniyle, benim boyadığım boyada koku flan yok normalde de astım var o yüzden hep onu kullanıyorum, tavsiye ederim, biomagic ismi