Ayın 24 üne kadar suyum gelmezse veya sancım olmazsa 24 ü sabah 6 da gel sezeryan dedi doktor . Bana biraz saçma geldi. Bunu söyleyeli 2 hafta oldu ve hiç bi daha kontrole çağırmadı. Bu sebeple bu hafta normal doğum başlamasını dört gözle bekliyorum . Yoksa sezeryan yapacak . Bana biraz başından savıyor gibi geldi ama bilmiyorum..