Nuriye41- Haftamdayım 2 gündür karnımda ağrı ve ishal oluyor. Bugün doktora gittim sancı en yüksek 70 çıktı. Doktor sık değil sancıların dedi. Ki normal doğum yapmam imkansız bebek makat gelişli çünkü. Ama ishal hala geçmedi. 11. Çıkışım bugün. Aynı sorunu yaşayan var mı
Merveemin_96 Nuriye41- bizde 36 yız mide bulanıtısı aşırı işgal ve karın ağrısı vardı, serum yedim susuz kaldım diye salgın var diyorlar
Sevvalkrbg Nuriye41- Gebelikten mıdır bilmiyorum ama salgın var canım herkes ishal bu aralar çok geçmiş olsun 🤲🏻☺️
Addile Nuriye41- bende doğum belirtisi sandm ama degil sanırım bir haftadr evcek kırılıyoruz ishalden su dan mı dedik yok hazr kullanıyrz ama bilemedk sebebini
HYM İshal 4 gün mahvetti beni çözümü leblebi yemekte buldum anında kesti bebişede faydası var diye biliyorum ama siz yinede araştırıp yiyin