Benimde 34+6 ara ara sertleşmelerim oluyordu bugün doktor kontrolüm vardı. Birde benim plesanta previa nedeni ile nts ye aldı sancı falan çıkmadı. biz de 37 haftalık doğacağız nasipse 1 Eylül de olacak doğum. Bebek 2700 küsür doktora sordum küveze girer mi diye girmez gibi gözüküyor dedi 🤷🏾♀️