Mervecemm B12 degerım dusuk cıktı ıgne olan var mı 5 tane ıgne verdı doktor hergun bir tane olmamı söyledi olan bar mı ıgne acaba
anneyim_33 Mervecemm bende oluyorum cnm geçen hafta her gün kullandım şimdi haftada 1 tane kullaniyorum
NurCeren00 Mervecemm ben oldum. 2 kutu verdi. 1.kutu 5 günlük her gün. 2.kutu haftada 1 kere 5hafta. Hamilelikte b12 çok önemliymiş. Benim çok düşmüştü ve perişan oldum. Sakın ihmal etmeyin.
glcn8090szr Bende her gün oldum sonra her hafta bir güne indi artık bitti yeniden vermedi 10 tane kullandım yani
Avokadoo @Mervecemm benimde dusuk cikti bugun tekrar kan aldilar bakalim ne vericekler 🤷🏻♀️ Igne vermez ilac verirse dil alti varmis daha etkiliymis onu almayi dusunuorm
Mervecemm Avokadoo dıl altınkullandım bn canım o etkılı gelmemıs düşmüş daha o norml degerı dengede tutmak ıcın kullanılıyormus
glcn8090szr Mervecemm Rakamsal olarak bilemiyorum ama herşeyim dibi görmüştü doktorum bi an önce toparlamam için uğraştı 😕😕
Mervecemm Avokadoo ocean mumy var onunkını vermsti doktor bana gecen ay bn ıgne istememiştim 166 olan degerım her gn duzenlı kullandgm halde 144 e düşünce doktor dedı ıgne ıle yukseltelım dengede tutmak ıcın sonrasnda kullan onu dedı
Avokadoo @Mervecemm bana daha once verdiler igneyi vurulmamistm unutkanlik 😅 hergun pekmez ictm yarim cay bardagina yakin kanim duzelmisti. Suan 173 bende igne yolcusuyum galiba 😅