merve-shnbs Arkadaşlar nişan gelmesi ne demek nasıl oluyor ben gelse de anlamam sanırım akıntı gibi birşey mi
1_minik Cennet-polat kahverengimsi de oluyor mu? Ya bugün doktor alttan muayene etti akıntım öyle geldi…sanki adet olurken ki ilk başlangıç gibi…bilmiyorum ki nişan mı..2 cm de açıklık varmış
Huriyekayhan 1_minik çatı muayenesinden sonra gelmesi gayet normal o Nisan değildir, doktor der zaten alttan bakınca bugün kanaman gelirse korkma muayeneden dolayı olabilir diye