Ozgeggrcn kiwi Queen bebek arabası aldım ben puseti çok hafif güzel bebek arabası da benim aşırı hoşuma gitti bir çok bebek arabasına baktım ama poşet gibiydi bir çoğunun malzemesi bu çok kalın kullanışlı eve giderken bir iki kaldırımda kenarda deneme fırsatım da oldu yağ gibi kayıyor resmen sürüşü de çok rahat bir bak istersen canım bende hep daha bilindik markalara baktım ama bu çok güzel geldi bana