1PrensAnnesi bebişleriniz gece mi uyuyo yoksa gündüz mü? Bizimki gece hiç kıpırdamıo gündüz sürekli tekmeli 💙 acaba doğduğunda gece uykusunu mu sevecek ? Deneyimi olan duyan filan yazabilirmi?
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Benim ki daha minnak olduğu için bilmiyorum ama ben akşam 12 gibi yatıyorsam nerdeyse öğlen 12 ye kadar uyuyorum 🙈
gamzeordu benimkide gece hiç durmuyor gündüz birşey yok korkuyorum bende öyle çok yakın cevreme sordum onlarda tam tersi oluyor dediler çok şükür 🤣
2cocuk1kediannesi Anne karnında nasılda o şekilde devam ediyor. Özellikle 32. Haftadan sonra nasılsa o şekilde oluyor. Benim oğlum gececi bebeklerden bakalım ne olucak halimiz 🙁
1PrensAnnesi 2cocuk1kediannesi 32ye daha 6haftam var inş gece uykusnu sever şmdiki gbi devam ederde 🙂 yoksa işim zor
Hill 1PrensAnnesi Aysenaz yaa gerçekten doktorlar mı sebep oldu 😞 çok üzüldüm arkadaşınızı düşünemiyorum bile
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi çoook az kaldı inş öğrenecksn ☺☺ Minik cicikler almya bşlarsn snra ben oğlumla dedikoduya bile başladım anltıorm anltıorm dnlio snra susunca vuruo bidaha anltıorm herkesleri çekştriorz🤣 sanada az kaldı
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Ahahahahha yaaa ne güzel anlatmışsın bende dedikodu yaparım yavrumla hep babasını çekiştiririm😂 Dün akşamda eşim bir olmuş beni çekiştiriyorlardı 😂 Dedim ne şanslısın başını karnıma koyup muhabbet edebiliyorsun öpebiliyosun ben en fazla elimle seviyorum dedim😂 Hele bi tekmelerini hissetsem neler neler yaparım bende😂
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi hahha bzmki baba geldğnde knştğnda çok sessiz dolduruosn çocuğu dio bana😂😂😂 halbuki bişicik etmiorm😍 ama dedikodu mükemmel valla tavsiye edrm herkesleri knşuorz oğluşla ne kaldıki tekmelere çok eğlnceli olack sende görecksn
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Valla çok heveslendim bi an önce tekmelese de dedikodu yapsak😂 Ben şahsen herkeslere karşı doldururum çocuğumu sevdiğimi sevsin sevmediğimi sevmesin🙈😂😂
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi vallahi senle aynı şehirde olmayı çok isterdm ☺ Ne iyi arkdşnolrdn sen
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Kalbimiz birmiş bende aynı şeyi senin için düşündüm canım keşke aynı şehirde olsaydık görüşürdük dedim🤗 İnstagram kullanıyorsan ekle beni kuzu😊